System identyfikacji wizualnej to całokształt symboli stosowanych przez firmę w celu wzmocnienia jej rozpoznawalności. Logo i kolorystyka wybrana przez daną markę stają się jej wizytówką. Spójna Identyfikacja wizualna jest pomocna w budowaniu jej tożsamości oraz świadomości wśród klientów.
Przeważnie pierwszymi elementami, z którymi styka się klienta poznając firmę są logo, wizytówki, papier firmowy oraz strona w sieci lub profil na Facebooku. Dlatego ważne jest, żeby te elementy miały podobny przekaz i były spójne pod względem graficznym.
Poniżej przedstawiamy przykład identyfikacji wizualnej dla bloga „Po drugiej stronie książki”. Współpracę rozpoczęliśmy od projektu logo, poprzez projekt zakładki, aż do projektu tła na Facebook’a.
Wszystkie elementy są spójne wizualnie i wiążą się z tematem czytania książek. Założeniem było odświeżenie wizerunku bloga w sieci, co wyszło nam bardzo dobrze. Kolejny klient zadowolony.
Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie, według wytycznych klienta. Przy projektowaniu grafik na Facebook’a czy Instagram staramy się by nasze projekty przyciągały wzrok oraz były spójne z całym wizerunkiem firmy.
#identyfikacjawizualna #logo #projektlogo #reklamafacebook #reklamawww #reklama #projektgraficzny #branding #merchandising #kreatywnie #projekt #grafik
#grafikkreatywny #x12art #ksiązki #zakładka #zakładkadoksiążki #podrugiejstronieksiązkirecenzje #projektfacebook